Antrenamente eficiente pentru o viață sexuală activă. Ardeți sau nu calorii, dacă faceți sex preț de 20 de minute

Nu te aștepta ca sexul grozav să îți ardă multe calorii. Sigur, sexul este un tip de antrenament în sine. Un mic studiu a constatat că sexul arde aproximativ 4,2 calorii pe minut în cazul bărbaților și 3,1 calorii pe minut, în cazul femeilor. Însă, o partidă de sex de cel mult 20 de minute nu este tocmai eficientă pentru arderea caloriilor. Același studiu a arătat că 30 de minute pe bandă de alergare ard mai multe calorii: 276 calorii pentru bărbați și 213 pentru femei.

S-ar putea să fi auzit că sexul calitativ e la fel ca și un antrenament la sala de sport- iată exact de ce. În timpul actului sexual transpiri, crește ritmul cardiac, tensiunea arterială și fluxul sangvin, de asemenea, lucrează anumite tipuri de mușchi. La fel ca în timpul unei sesiuni de gimnastică.

Cărei părți a corpului tău trebuie să-i acorzi o mai mare atenție?

De exemplu, mușchii pelvisului! Un studiu a constatat că, chiar și după naștere, exercițiile de rutină pentru mușchii pelvieni ar putea crește puterea și auto-eficacitatea sexuală.

Ținând cont de știință, există antrenamente pentru Dumneavoastră care vă ajută să antrenați mușchii cheie și să aveți parte de partide de sex mai bune. Bine ați venit la antrenamentul „sex mai bun”.

Sex mai bun, mai puternic

Este timpul să profitați de endorfinele și de puterea pe care o poate oferi un antrenament. Setați un cronometru timp de 20-30 de minute și repetați această rutină până când cronometrul se termină sau completați această rutină de trei ori.

În acest timp faceți următoarele exerciții:

Plank pentru 30 de secunde.

Gllute bridges, exerciții pentru mușchii glutei sau podișorul a câte 15 repetări.

Jump squat câte 10-15 repetări.

Exerciții Kegels

Push Ups pentru antrenarea tuturor grupelor musculare a câte 10-15 repetări

Porumbelul ținând 1 minut pe fiecare parte.

Practicați această rutină măcar de 3 ori pe săptămână.

De asemenea, realizarea acestui antrenament este semnificativă înainte de a face sex.

Plank

Plank sau scândurica este simplă, dar cu siguranță nu foarte ușor de realizat de către oricine. Atât pentru bărbați, cât și pentru femei forța de bază este esențială pentru sănătate, inclusiv pentru sex.

Plank (sau planșa) este un exercițiu care îți lucrează toate grupele de mușchi din regiunea mediană a corpului (compusă din abdomen și zona lombară), precum și anumite grupe de mușchi ale brațelor și picioarelor. 

Din poziția de flotare, coboară greutatea corpului pe antebrațe, îndoindu-ți coatele. Trebuie să menții corpul în linie dreaptă, fără să coborî bazinul, iar privirea trebuie să fie îndreptată spre podea. Exercițiul constă în menținerea acestei poziții timp de 10 secunde, dacă ești la prima executare sau dacă nu ești în cea mai bună formă. În timp, poți exersa menținerea poziției timp de 30, 45, 60 de secunde sau chiar mai mult.

Podișorul

Acest tip de exerciții ajută la antrenarea mușchilor pelvieni, dar și glutei și ai bicepșilor femurali.

Întinde-te pe un covor cu genunchii îndoiți, talpa piciorului lipită de covor, mâinile extinse de-a lungul trunchiului. Concentrați-vă și împingeți bazinul așa încât să formați o linie dreaptă dintre genunchi și partea superioară a trunchiului și reveniți la poziția inițială. Asigurați-vă că umerii și partea superioară a spatelui sunt lipite de covor.

Jump squat

Pentru mai multă forță includeți antrenamentele cu interval de intensitate mare pentru a vă pregăti pentru sesiunile de sex intense sau pentru maraton. Din poziția verticală, picioarele la depărtarea umerilor, realizați o genuflexiune și săriți, ținând brațele în față.

Exerciții Kegels

Mușchii pelvieni mai puternici înseamnă un O mai puternic! Cercetătorii au analizat 176 de femei cu vârsta de până la 37 de ani și au descoperit că orgasmele și excitația sunt legate de funcția musculară a podelei pelvine.

Pentru a efectua eficient exercițiile Kegels va trebui să identificați mai întâi mușchii potriviți. Cea mai ușoară modalitate de a face acest lucru este de a opri urinarea în mijlocul fluxului. Mușchii care vă ajută să faceți asta sunt cei utilizați în Kegels.

Contractă acești mușchi timp de 10 secunde. Eliberați-i pentru 10 alte secunde. Pentru cele mai bune rezultate, practicați Kegels de trei ori pe zi - nu doar în timpul antrenamentului. Sunt exercițiile pe care le poți face oricând, la serviciu sau în timp ce vă uitați la televizor.

Push Ups

Pe lângă faptul că este un exercițiu excelent pentru întregul corp, împingerile sunt o necesitate pentru oamenii care doresc să experimenteze poziții sau să încerce lucruri noi. Forța corpului și a brațului pe care o construiește este crucială pentru pozițiile care necesită angajarea întregului corp.

Începeți din poziția de flotare cu brațele drepte. Țineți capul și gâtul neutru și abdomenul contractat, astfel încât corpul dumneavoastră să formeze o linie dreaptă de sus în jos. Coborâți corpul în jos prin îndoirea coatelor și continuați până când pieptul atinge pământul. Efectuați împingeri extinzându-vă brațele. Mențineți coloana vertebrală și gâtul neutru.

Porumbelul

Porumbelul permite o întindere profundă a mușchilor pelvieni, spatelui, taliei și gluteilor, sporind flexibilitatea în zonele inferioare. Pur și simplu: o flexibilitate mai bună înseamnă sex mai bun.

Aduceți-vă genunchiul drept înainte și lăsați-l să se odihnească în spatele încheieturii mâinii drepte. Înclinați-vă înainte, reveniți la poziția sprijin în palme și genunchi și efectuați mai multe repetări, după care schimbați piciorul stâng, efectuând aceleași mișcări.

Sursa foto: 
www.kudica.ro
La Inceput