Nutriție și Sport

Roșii umplute cu arpacaș de orz „Perlovka”

Roșiile sunt legumele iubite de la mic la mare, iar acum este și perioada în care le putem savura pe ale noastre. Acestea conțin o serie de vitamine foarte importante pentru dezvoltarea armonioasă a organismului.

Produse pe care să le eviți înainte de a face sport

Un antrenament în sala de sport înseamnă multă energie și forță de care aveți nevoie pentru a munci pe cinste. De aceea, este foarte important ce mâncați înainte de a intra în sala de sport. V-am pregătit o listă de alimente pe care ar fi bine să le evitați, dacă vreți să obțineți rezultatele mult așteptate.

Ce mai face creierul tău? Câteva sfaturi pentru oamenii inteligenți

Pentru o minte ageră mereu este necesar antrenamentul. Așa cum mergeți la sport pentru a vă menține în formă, așa cum vă hrăniți pentru a avea mereu energie, așa și creierul nostru are nevoie de antrenament și hrană.

Salată caldă de dovleac și ciuperci

Suntem în plin sezon al dovleacului, leguma cu cel mai scăzut nivel de calorii, 100 de grame având doar 26 calorii și nu conține grăsimi saturate sau colesterol, în  schimb este o sursă bogată de fibre dietetice, anti-oxidanți, minerale și vitamine. Dovleacul conține vitamina A, C și E.

De ce ar fi bine să practici Muay Thai. Iată 9 motive

Muay thai, cunoscut și ca sportul național al Thailandei, câștigă tot mai multă atenție din partea iubitorilor de sport. Chiar dacă presupune un stil de luptă intens, muay thai este mult mai abordabil și grațios decât credeți.

Otravă curată sau sursă de sănătate? 20 de argumente pro și contra uleiului de cocos

Uleiul de cocos este atât de căutat acum, fiind parte din rutina zilnică a sute de mii de femei din întreaga lume. Totuși, după avertismentul împotriva uleiului de nucă de cocos de săptămâna trecută, (link) oamenii au devenit confuzi și nu știu ce să mai creadă. Este acesta un super aliment sau un super moft?

11 motive pentru care alimentele crude vă ajută să pierdeți în greutate

Nu este o coincidență faptul că numărul obezilor a început să crească tocmai în momentul în care alimentele prelucrate au devenit mai accesibile. Deși convenabile, alimentele prelucrate conțin calorii și mai puține substanțe nutritive benefice pentru organism și, astfel, cresc riscul pentru dezvoltarea multor boli. Pe de altă parte, alimentele neprocesate sau cele crude sunt foarte sănătoase și vă pot ajuta să pierdeți în greutate.

Lupta alimentelor: Deci, ce este laptele de migdale - suc de nuci sau lapte?

Depinde de cine întrebați. Fermierii spun că doar laptele de vaci poate fi considerat lapte. Producătorii de băuturi non-lactate, cum ar fi cel de soia sau migdale, spun că etichetele lor clarifică ce conțin aceste produse și nu ar trebui să excludă cuvântul lapte.

Motivele reale din cauza cărora nu puteți ține o dietă. Cum puteți să le depășiți

Felul în care mâncăm este puternic influențat de învățăturile părinților noștri din copilărie. Obiceiurile alimentare ajung să fie înrădăcinate în noi, ca parte a educației noastre. Alimentele pot acționa ca un mod de comunicare non-verbală în familii. Multe persoane nici nu realizează câte „reguli alimentare” au moștenit de la părinți. 

Cum îți menții creierul sănătos folosindu-ți picioarele

Tot mai multe cercetări demonstrează că mișcarea este crucială pentru sănătatea creierului. Modul sedentar de viață duce la o schimbare fizică a mușchilor, iar creierul nu mai primește impulsuri și comenzi corecte. Un studiu recent, arată că antrenarea mușchilor picioarelor ajută creierul să producă neuroni noi. Aceste constatări ajută cercetătorii să înțeleagă mai bine progresul bolilor neurologice și neuro-motorii.

La Inceput