Nutriție și Sport

Grăsimile trans „de Moldova” – cum te îmbolnăvesc chiflele și plăcintele

La fel ca și zahărul, care este demonizat pe larg, în prezent este îndemnată și renunțarea la grăsimile trans. Știm că „trans” e rău, că trebuie limitat consumul acestor grăsimi, însă ce sunt aceste grăsimi, unde le găsim și de ce medicii ne recomandă să le excludem, rămâne un mister pentru noi.

Mituri: în citrice se conține cea mai mare cantitate de vitamina C

„Ai răcit? Bea un ceai cu lămâie și îți va trece.” Desigur, argumentul principal al acestui sfat, pe lângă suplinirea cantității de lichide necesare în stările febrile, este vitamina C. Iar asocierea vitaminei C cu citricele (în special lămâia) la pătrat a devenit deja o tradiție.

Ți se pare foarte greu să efectuezi exercițiul plank? Vezi care sunt beneficiile

Plank-ul este cel mai bun exercițiu pentru a întări core-ul (zona mediană, mușchii anteriori, posteriori și laterali). Dacă vrei să-ți îmbunătățești forța, trebuie să ai un core puternic. Core-ul face legătura între mușchii trenului superior și cel inferior, exact ca un lanț. Mușchii care compun core-ul au ca rol stabilizarea și alinierea coloanei și a pelvisului pentru a avea performanțe în activitățile zilnice.

Mergi de ceva timp la sală, dar rezultatele se lasă așteptate. Care sunt greșelile pe care le faci?

Sportul a devenit parte din viața multor oameni. Unii îl practică din plăcere, alții pentru că așa trebuie. Este foarte important să găsiți genul de sport care să vă reprezinte. Mersul la sala de forță pentru unii pare să fie o plictiseală totală, mai cu seamă că nici rezultatele nu sunt vizibile. Ba mai mult, au început să apară durerile de genunchi sau de spate. 

 

Mituri dezbrăcate – noi idei despre un stil de viață sănătos

Cea de a doua ediție a „Miturilor dezbrăcate” ne-a adus la Cahul, oraș călduros și primitor. De această dată focusarea a fost pe nutriție și stilul de viață sănătos. „Pași concreți pentru o alimentație sănătoasă” – titlu sugestiv, care a adunat la masa de discuții peste 40 de doamne și domnișoare înarmate cu atenție și întrebări diverse.

Pași concreți în alimentația sănătoasă. Mituri dezbrăcate la Cahul

Doi dintre cei mai buni nutriționiști din Moldova vin la Cahul să dezmintă cele mai înrădăcinate stereotipuri alimentare. Platforma E-Sănătate și AO Perspectiva invită, sâmbătă, pe 28 septembrie 2019, toți doritorii de a cunoaște adevăruri despre alimentație sănătoasă la un atelier pe tema: „Pași concreți în alimentația sănătoasă”. Mituri Dezbracate la Cahul.

8 alegeri sănătoase pentru micul dejun pentru persoanele cu diabet

Probabil ați auzit că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. Acesta devine și mai crucial dacă aveți diabet. O masă de dimineață vă ajută să vă mențineți glicemia constantă și vă reduce șansele de a vă supraalimenta mai târziu. În timp, consumul micului dejun în mod regulat vă poate menține talia subțire și tensiunea arterială sub control. Dar, nu orice brioșă sau baghetă o vor ține sub control. Încercați aceste opțiuni bogate în proteine și carbohidrați sănătoși pentru a fi energici la începutul zilei.

FOTO// AFIM Healthy Festival & Instructor Convention 2019 și-a adunat iubitori de sport și a modului sănătos de viață la un picnic în aer liber

Atmosferă incendiară, la propriu și la figurat, a avut loc în acest weekend la Grădina Botanică pentru cei care iubesc modul activ de viață. Al patrulea an consecutiv, ABC Fitness School și-a dat întâlnire cu prietenii, într-o altfel de locație, decât s-a obișnuit până acum, dar și cu un altfel de eveniment. AFIM Healthy Festival & Instructor Convention 2019 este evenimentul care a adunat sute de oameni, care iubesc modul sănătos de viață.

Crud sau gătit? Cum este mai sănătos?

Dieta de crudități, sau „raw” devine tot mai populară pe zi ce trece. Aceasta constă în consumul de alimente crude, neprelucrate termic sau industrial. Deși există mai multe „nivele” de strictețe, un adept al dietei nu ar trebui să consume mai puțin de 70% de alimente crude pe zi.

10 beneficii ale acizilor grași Omega-3

Acizii grași Omega 3 sunt incredibil de importanți pentru sănătatea omului. Aceștia au multe beneficii pentru corp și creier. Vă prezentăm 17 beneficii de sănătate ale acizilor grași Omega 3 susținute de știință.

La Inceput