Nutriție și Sport

8 alegeri sănătoase pentru micul dejun pentru persoanele cu diabet

Probabil ați auzit că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. Acesta devine și mai crucial dacă aveți diabet. O masă de dimineață vă ajută să vă mențineți glicemia constantă și vă reduce șansele de a vă supraalimenta mai târziu. În timp, consumul micului dejun în mod regulat vă poate menține talia subțire și tensiunea arterială sub control. Dar, nu orice brioșă sau baghetă o vor ține sub control. Încercați aceste opțiuni bogate în proteine și carbohidrați sănătoși pentru a fi energici la începutul zilei.

FOTO// AFIM Healthy Festival & Instructor Convention 2019 și-a adunat iubitori de sport și a modului sănătos de viață la un picnic în aer liber

Atmosferă incendiară, la propriu și la figurat, a avut loc în acest weekend la Grădina Botanică pentru cei care iubesc modul activ de viață. Al patrulea an consecutiv, ABC Fitness School și-a dat întâlnire cu prietenii, într-o altfel de locație, decât s-a obișnuit până acum, dar și cu un altfel de eveniment. AFIM Healthy Festival & Instructor Convention 2019 este evenimentul care a adunat sute de oameni, care iubesc modul sănătos de viață.

Crud sau gătit? Cum este mai sănătos?

Dieta de crudități, sau „raw” devine tot mai populară pe zi ce trece. Aceasta constă în consumul de alimente crude, neprelucrate termic sau industrial. Deși există mai multe „nivele” de strictețe, un adept al dietei nu ar trebui să consume mai puțin de 70% de alimente crude pe zi.

10 beneficii ale acizilor grași Omega-3

Acizii grași Omega 3 sunt incredibil de importanți pentru sănătatea omului. Aceștia au multe beneficii pentru corp și creier. Vă prezentăm 17 beneficii de sănătate ale acizilor grași Omega 3 susținute de știință.

Top șase greșeli pe care le fac începătorii la sală

Ne dorim să arătăm bine, încercăm să adoptăm un stil de viață sănătos, ne luăm abonament la sală și așteptăm rezultatele, care spre surprinderea noastră întârzie să apară.

Antrenamente eficiente pentru o viață sexuală activă. Ardeți sau nu calorii, dacă faceți sex preț de 20 de minute

Nu te aștepta ca sexul grozav să îți ardă multe calorii. Sigur, sexul este un tip de antrenament în sine. Un mic studiu a constatat că sexul arde aproximativ 4,2 calorii pe minut în cazul bărbaților și 3,1 calorii pe minut, în cazul femeilor. Însă, o partidă de sex de cel mult 20 de minute nu este tocmai eficientă pentru arderea caloriilor. Același studiu a arătat că 30 de minute pe bandă de alergare ard mai multe calorii: 276 calorii pentru bărbați și 213 pentru femei.

Jogging pentru pierderea în greutate: Cum și cât de mult trebuie să alergi

Dacă doriți să începeți să alergați pentru a scăpa de câteva kilograme în plus, trebuie să urmați niște reguli. În timpul alergării, corpul cheltuie multă energie. În același timp, se normalizează schimbul de substanțe, se ard calorii, metabolismul este accelerat, activitatea sistemului digestiv se îmbunătățește. În plus, sistemul circulator este saturat cu oxigen, nivelul colesterolului din sânge este redus, iar activitatea sistemului cardiovascular se îmbunătățește.

Obiceiuri bune de urmat în lupta cu cancerul

Consumul de alimente integrale, limitarea proteinelor şi a alcoolului, creşterea sensibilităţii la insulină, activitatea fizică sunt intervenţii minore asupra modului de viaţă care pot întări imunitatea organismului astfel încât să reziste cancerului, afirmă Lygia Alexandrescu, preşedinte al Societăţii Române de Educaţie Nutriţională.

 

„Nicio detoxifiere nu curăță ficatul, indiferent cât de multă țelină mâncați”. Hepatologii explică în ce mod se purifică, de fapt, ficatul

Pe Internet puteți găsi mii de rețete utile pentru detoxifierea ficatului, clisme, ceaiuri, programe scumpe pentru a curăța corpul de toxine și așa mai departe. Gastroenterologul și hepatologul Ekaterina Lyusina explică dacă în general trebuie să ne detoxifiem organismul, ce este grăsimea, ce trebuie să știți despre hepatită și cât de mult alcool puteți bea fără a vă afecta sănătatea.

Produse pe care să le eviți înainte de a face sport

Un antrenament în sala de sport înseamnă multă energie și forță de care aveți nevoie pentru a munci pe cinste. De aceea, este foarte important ce mâncați înainte de a intra în sala de sport. V-am pregătit o listă de alimente pe care ar fi bine să le evitați, dacă vreți să obțineți rezultatele mult așteptate.

La Inceput